Merhabalar 3.transver oldum yarın belli olacak tutup tutmadığı.doktoruma belirtileri söyledim adet belirtisi yaşıyorum diye muhtemelen yok dedi artık rahmi dinlendirip ameliyat edeceğim dedi ama ne ameliyati söylemedi aranız da bilen varmı 3.denemeden sonra olunabiliyormus ameliyat