Kızlar bugün doktora gittim. Ve doktorum çok kilo aldıgmi böle devam edersem diyetisyene göndereceğini soledi ama eşimde diyor ki ztn doktor pahali bide diyetisyene gitme. Oda sana aynı şeyleri solicek makarna pilav ekmek yeme gece yemek yeme dicek. Doğru aslında bi bakıma ama nasıl diyet yaparm hamileyken bilemedim yaaa. Varsa aranızda benm gbi olan. Tecrübelerini paylaşsın lütfen. 🙏🥺