Bende ilk defa şehir hastanesinde doğum yapacağım nasipse. Doktorum Mehmet Kaya gayet iyi bence. Herkes hastanenin çok iyi olduğunu söylüyor özelden farkı yok diyorlar doğum yapan tanıdıklarım var. 2 hafta sonra Dr bana sezaryen günü verecek hayırlısıyla.