Melike_sevgi bende 36+2 bebemız terstı bugun kontrolde döndüğünü öğrrndık normale döndük battı balık yan gıder😅😂 fena korkuyorum yani,eşim sen sezaryen istıyosun bence moralın boxuldu dondugünü öğrenınce dedı. Biraz oyle oldu gıbı , kurtuluş olarak gordum heralde bı an😂 benım yalancı sancılarım 2 haftadır var ,arkadasım mesela hıc sancı bıle cekmedı bebeği ılerlemedi sezaryene alındı ama 40. Haftasında. Bu sancılar ondan benı tedırgın edıyor yanı bu nlar yalancıysa gerceğinı dusunemıyorum🫠🫠🫠