Kızlar bugün ikili test için kan verdim. Ense kalınlığı ölçüldü. 1.3 çıktı ama kağıtta buruna dair hiçbir şey yok. Acaba 3 hafta sonra gidince mi ölçer? Doktor kalabalıktı bir şey de demedi. Gidince soracağım ama merak ettim. Internette herkes ölçülüyor yazıyor.