merhabalar, bende hamileyken ilk 2 ayda 8 kg almıştım ve kilo alımına bağlı şeker çıktı bende baya araştırdım ve bir uzmandan yardım almam gerektiğini düşündüm ve instagramdan diyetisyencennetfilik ile iletişime geçtim. kendisi gerçekten işinde iyi bir diyetisyen. ilk aylarda biraz kilo verdim ve sonraki aylarda kilomu sabitlemeye yönelik ilerledik ve kan şekerim düzene girdi, bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım. hesabını da inceleyebilirsiniz, genellikle hamilelik ve emzirme üzerine çalışıyor