OnlyBaby size kendi hikayemi anlatayım. Yumurtalık rezervim olmadığı için ilk bebegimi 5 sene önce tüp bebek tedavisi ile aldım kucağıma. Ozamanlar çok da kiloluydum. Bebegim büyüyünce tüp mide ameliyatı oldum ve çokça kilo verdim. Rutin kadın doğum kontrolumde doktorum yumurtalık rezervimin duzeldigini normal yolla ikinci bebeği denememi soyledi. Yıllarca korunmadik ama olmadı. En son adet düzensizliği başladı. Eşimle birlikte gidelim de bir kontrolden geçelim dedik. Eşimin sperm testi çok kötü çıktı. Kalite ve sayı çok kötüydü. Ameliyat dediler kimisi ameliyat olsan da düzelmez dedi ve ameliyat olmamaya karar verdik. Sonra adet düzensizliği için doktorum rahim filmi çekelim dedi. Filmi çekildim ve kanalın biri tıkalı çıktı. Filimden sonra adet olunca gel tedaviye başlayalım dedi. Ama biz ikinci bir tedavi istemedik. Hem eşimde hemde bende sıkıntı vardı. Nasıl olsa bir çocuğumuz var ikinci olmayacak dedik ve tamamen bosverdik. Ama rahim filiminden sonra ikinci adetim 10 gün gecikti. Tabi bizim aklımızın ucundan geçmiyordu hamile olabilecegim. Dur bi test yapayım da adetim gelsin 10 gün oldu dedim. Hiçbir belirti yok ağrı yok sizi yok. Bir test yaptım pozitif. Şuan 31 haftalık hamileyim. Rahim filiminden sonra kendiliğinden hamile kalan çok sayıda insan var. Umarım sizde biran önce gönlünüzden geçene kavuşursunuz