3 aylık hamileyken böbrek taşı amaliyati oldum o zaman strend takıldı 1 ay sonra çıkarıldı zorluk çektim çünkü vücutta yabancı bir cisim olduğu için yürümekte bile zorluk cekiyodum 10 dkkalik yolu 20 dkkada geliyodum ve her tuvalete gttigimde yanma sızlama hissediyodum ama çok şükür şuan 33 haftaligim sorun yok