Kızlar bugün tam 6 . Haftamıza girdik tatilde hamile olduğumu öğrendim 5+5 le uyumluydu keseyi gördük geç döllenme olmuş cumartesi kalp atışı için gidicem tek sorunum bugun adet ağrısına benzeyen ağrılarım oluyor ara ara belime bacaklarıma böle vuruyor doktorum normal dedi olanınız var mı progestan da kullanıyorum günde 2 kez ilkini 9 haftallikken kaybettim tedbir aldik 🙏🏻