zynpksre Kızlarr 39+4ün aşırı derece de akıntım başladı ama öyle böyle değil hayatımda görmedimmm sizce açılmam başlamış olabilir mi🤔
babymomy_ zynpksre bende 38+3’üm akıntım çok fazla şeffaf böyle . Ebeme sordum doğum yaklaştığı için normal dedi ama ne zaman doğururuz bilmiyorum 🙂