Gbbggj iyi de şu anki bebeğin annesine ihtiyacı var ,2 yıl kadar anne sütüne ihtiyacı var ,2. Bir bebekte vücut 2. Bebeğe yönelecek ,ayrıca vücudunuz için de yorucu ,yaşım büyük üst üste yapmak istiyorum derseniz ayrı ama diğer türlü ilk bebeğin 2 yaşına kadar anne sütü hakkını alması, annenin de vücudunun dinlenip toparlanması gerektiğini düşünüyorum. Erkekler de bunu öğrenip biraz anlayış göstersin bir zahmet . Benim de eşim lafını etti , anlattım yapamam dedim ,ha çok istiyorsan 2. Yi sen doğur benim kabulüm diyorum 😅 nasıl korunacağıma ise ben de karar veremedim yan etkisi en az olan şeyi istiyorum 😪