Seydaa123456 Kızlar serklajlı hamileyim sürecim baya sıkıntılı geçti doguma 4-5 hafta kaldı doktorum hastane değiştiriyomus suanki hastanede dogum paketi yaptıgım için gittigi hastaneye gidemiyorum off napmalıyım sizce paketi yapıp gittigi hastaneye gitsem mi 🥺
kayra21 Bende aynı durumdayım doktorum ayrıldı paket almamıştım ama şimdi hangi hastaneye hangi doktora gideceğimi bilmiyorum 34. Haftadayım 2. sezaryen olacak hiç bişey belli değil 😰