Admzdlkurt İyi geceler hayırlı cumalar kızlar dualarınıza ihtiyacım var kulun Kula ettiği dua en makbul duadır bugün tahliller için hastaneye gitmiştim 29 haftalık bebeğim aşağıya inmiş ine serum falan verdiler ama yinede kötüyüm Rabbim beterinden korusun başına gelen varmı yukarıya cıkarmı acaba
Esmara Admzdlkurt canım benim de 26 hafta aşağıda Bebek doktorum sakıncası yok olur dedi amagüvenemiyorum korkuyorum Allah’a emanetiz 😔
Hiradila Admzdlkurt geçen haftalarda benımde basıma geldi aynı durum 1 gece hastahanede yattım serumlar igneler biraz kurtardık bol bol dinlen su iç ve ayaklarının altına yastık koy uzanırken rabbim zamanında dogmalarını nasip eder ins saglıklı bir seklde
Aycha Admzdlkurt İnşallah her şey yolunda gider, bebeğinizi zamanında, sağlıkla, kolaylıkla kucağınıza alırsınız. Allah yar ve yardımcınız olsun.
Admzdlkurt Esmara benim alt tarafımdan bile baktı cnm açılma olmuşmu diye eve zor geldim içim hiç rahat değil
Hiradila Admzdlkurt benım cıktı serumlar ve igneler işe yaradı dedi doktorum biraz rahatladımda ondan sonra kasıklarımdaydı resmen 1 er kilodan 5 tane serum yedim bir gecede artı igneler iyi geldi allahın izniyle ins bir sorun olmaz🙏