Balgebe Giden var mı ikili test sonucu için yanına görüşmeye çağırıyor mu yoksa benim sonucum riskli olduğu için mi çağırdı 😩
MorKelebek54 Balgebe sonuc icin hic gitmedim henuz 7 hadtslik hamileyim ama cok ilgili kendisi oncesinden de gebelik tedavisi icin gitmistik ara verdik oyle dogal yolla oldu sorma tekrar sedat beyle devam etmeye karar verdim
Esraabbaa Balgebe merhaba sedat beye gidiyorsunuz sanırım. Güncel doğum fiyatı nedir acaba bilginiz var mı