Hafizebirhanim canım çoğu şey kişiye göre değişir ki😊 mesela ben süt sağma pompamı ve küçük bi biberon koydum çantama ne olur ne olmaz hemen sütüm hemen gelmezse diye emzik evde hazır, ve sonrada önünü kesemicem diye göğüs pedi aldım, emzirebilirsem diye göğüs ucu kremi de aldım 36 olunca sürmeye başlayacağım, süt saklama poşeti tabiki hemen değil ama göğüsler terbiye olana kadar saklayacağım fazlasını sağıp ilkinde de öyle yapmıştım, 0-3 takımda elinin altında 3-5 tane olsun ki bebişin uzun boylu yada kalıplı olursa hemen onlara geçebilirsin