14 haftalık hamileyim. 1 aydır 25mg tiroid ilacı kullanıyordum ama etkisini göstermemiş ve bugün daha yüksek çıktı. Doktorum 75mglık bir ilaca geçti. Tiroid bebeğe herhangi bir zarar verir mi? İlacı kullanmam bebeği yeteri kadar korur mu? Çok tedirginim, başına gelen var mı?