Arkadaşlar bugün bi kaç tetkik istedi doktorum yaptım idrarda bakteri 42 çıktı araştırdığımda idrar yolu enfeksiyonu demekmiş doktorumla henüz konuşmadım onun geri dönüş yapmasını bekliyorum biraz korktum başına gelen var mı bebeğe zarar verir mi nasıl bi yol izlediniz nolur cevaplayın 😔😔