x ray cihazından geçerken hamile olduğumu söyledim el ile arama yapıldı ,
sonra check in yaparken kaç haftalık hamilesiniz diye soruldu ( karnım çok belirgin olacak şekilde elbise giymiştim )
28 üstünde mutlaka rapor gerekiyor dendi ben de raporumu gösterdim
yani check in yapılan yerde soruluyor sadece