tatlibebegim_ Evet normal işin garip tarafı benim belirtim yok gibi biraz bel ağrısı oda çalışıyorum ondan olabilir göğüs hassasiyetim var başka hiç bir belirtim yok kasık ağrım falanda yok geçen hafta hafif leke gelmişti doktor kanama olmadığı sürece korkma demişti üç dört gün önce yine akıntıda koyuluk vardı inşallah bir sorun yoktur yani devam etmedi zaten