MiranMomm bende bekleyeyim canım şura 😊benim ilk hamileliğimde Ayşenur Evrenosta granda doğum yapmıştım çok memnun kaldım ama bu 2. Gebelğimde çok maliyetli diye devlette doğurmayı düşünüyorum sezeryan olucam bu arada ilk sonay brown gittim onu beğenmedim soğuk bi kadın hiç bişey anlatmıyor ikinci semih taşkentte gittim oda çok ısınamadım gibi sonra biraz kanamam olunca hakan çelik e gittim oda iyidi baya ayrıntılı anlattı falan onu da beğendim ama grandın doğumu 15 bini geçiyormuş o bide muayene 415 olmuş 25inde mustafa cihan baysala randevum var bakalım şimdi onu denicem sonra bide gülhan hanım varmış onu denicem inşallah takılırım bi yerlerde😂