Kızlar selam suan 14+4 teyim. 12.hafta da doktorum vitamin olarak elenatal2 verdi, fakat bulantı ve kusmalarım çok olduğu için ilaçta baya büyük olduğu için içemedim. Doktorumda içip kusuyorsan içmenin hiçbir anlamı yok o zaman içme dedi. Şuan hiçbir vitamin folikasit vs içmiyorum. Benimle aynı haftalarda olanlar acaba vitamin ne kullanıyor merak ediyorum, kafam da soru işareti oluştu ama takviye vitamin vs içmem gerekiyor mu?