-Gokce035- Srecls1 benimde oluyor yığılmış gibi kalkıp yürüyorum geçiyor , kalkınca ilk yürürken biraz topallayarak yürüyorum gibi zorlanıyorum,çok uylum geliyor ama hiç yatmak istemiyorum