ElayAysen Selam bu gun 30 haftalık olduk tam. Bebişim 1400 qram. Sizde kacti ? Cok normal dedi doktorlar. 60lara iniyoruz cok şükür. Heyecan varmı ? Bende serklaj acılmasinin heyecani var daha sonra dogum icin heyecanlanırım :D
gulseren23 ElayAysen Bizde bugün tam 30 haftalık olduk benimde 1600 gram olmuş bebeğim 🥰çok heyecanlıyım
ElayAysen gulseren23 MaşAllah hepimize ben cok yiyemiyorum kilosu iyi. Hep kusuyorum :D sabah aksam. Artik daha fazla yemem gerek bundan sonra hizli kilo aliyorlar