Sedaaa111 banada 32+6 da suyun fazla erken doğum olur dedi dua ettim Rabbime gününde saatinde gelsin diye doktorum en az 1 ay daha içerde dursa bizim için yeter dedi çok şükür 38+2 de oğlumu kucağıma aldım planlı sezeryan olarak 51 cm 3.565 gram doğdu oğlum şuan 13. Günlük olduk ,❤️🤲🏻🐥