Acemiannee gün içerisinde bir margarin ağırlığında çiş yapıyorsa doyuyordur.Sadece anne sütü alan bebekler 10 güne kadar kaka yapmayabilir,burdan anlaşılmaz mesela.daha çok küçük,henüz bağırsakları dış dünyaya alışamadı bu yüzden sindirim sorunları yaşayabilir,bu da huzursuz olup ağlamasına sebep olur.Zamanla geçiyor.normalde gaz sıkıntısı 2.haftadan sonra başlıyor ama bazı bebeklerde erken de olabilir.