Kızlar beta düşüklüğü vardı gebeligimi öğrendiğimde şuanda 6+5 olduk bugün kalp atışını duymaya gittiğimizde duyamadik çok cılız bir ses vardı oda kandan geliyor olabilir dedi üstten hiçbir şekilde duyulmadi alttanda az bir ciliz ses geldi doktorum cumartesiye kadar zaman verelim ona göre sonlandırıcaz dedi hiç iyi konuşmadı başına gelen var mı çok kötü oldum