Aybarssmom_ Kızlar şeker yüklemesi testi yaptırcam 2 hafta sonra özel takipliyim ama devlette yaptırcam doktorum 75 Gr şeker yüklemesi Hemogram Vitamin İdrar Tetkiklerini de istedi bunu da yapıyorlar mı normal şeker yüklemesi yapılırken
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ ben sağlık ocağında yaptırdım canım 50 glikoz zor bulmuştuk arayıp dedim ki hemsireme 75 olur mu hayir çok olur demisti bence sağlık ocağında yaptırma sansin varsa yaptır canım ve ona sor benim baba tarafında seker hastası çok ama 50 yaptırdı hemşirem lütfen sende bir sor 75 çok geldi bana sanki tabiki doktordan iyi bilemeyiz ama senin daha 2 haftan var önce hemşireni ara söyle canım
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ evet kuzum yorulma diye dedim ve ac karnına gideceğin için en yakın yer olur senden uzgunsun
Susam59 50 tarama 75 veya 100 teşhis içindir, 50de yüksek çıkarsa 75le tekrar yapmak gerekir, o yüzden benim doktorumda eğer şeker yüklemesi yapılacaksa direk 75lik yaptığını söyledi