Adet belirtileride böyle. Test yapıp neqativ görüpte moralini bozmaktansa yapmamanı tavsiye ederim.en güzeli adet gününü beklemek. Bende öyleydim bir yıldı deniyorum ama olmuyo. Hep böyle belirtilerle önceden kaç defa test yaptım ve neqativ görünce moralim bozuldu. İnşallah bir gün çocuk isteyen herkes mutlu haberi alır♥️