Nailebtl Betulkarakus4 alerjik bi durumunuz yoksa sıkıntı olacağını sanmıyorum canm benimde var muhabbet kuşum hiç bi sıkıntımız Yok çok şükür ☺️ İnş bebişiminde alerjisi falan olmaz doğduktan sonra 🙄☺️
merdumgiriz9 Sabah akşam ben kuşumla beraberim😊 ilk üç ay biraz cekiniyodum ama hissediyodu heralde hamile olduğumu normalde bana cok gelmezdi eşimdeydi sürekli hamileliğimizi öğrendik ve o zamandan itibaren hiç omzumdan inmez oldu😊 annemlere 2 saatliğine gitsem bile hemen kafese koyup yanımızda götürüyoruz 😊