Arkadaşlar merhaba bir tane bebeğimin suyu çok az azalmış hastanede yatıyorum zaten daha 27+6 haftalığız kötü bir şey değil diyor doktor ama korktum şimdi bir sürü hap içtim ilaç verdiler farklı farklı ondan kaynaklı diye düşünüyorum çünkü bu zamana kadar yoktu böyle bir şey 🥹