Gecemm1010 Kızlar şimdi muayeneden geldim doktor karından keseyi göremedi kan verdim sonuç 326 çıktı sizce normal mi
Rbytkn Gecemm1010 tabi oğlum benim kese 6. Haftada gözüktü geç döllenme olabilir birde doktor sana kesenin ne zamn görüldüğünü açıklamış olması gerek Bana doktor kesenin USG de gözükmesi için HCG 1000-1500 arası olması gerek dedi..
Pamuk Gecemm1010 Benim 4+3 te beta 9 du. Kesenizin o değerle görünmesi anormal olur zaten.2gun sonra artışı takip edin.
esraa1717 Gecemm1010 benim adetten önce betam 527di ama ben bekledim 5+0 da gittim kese göründü 6+2 de kalp atısını duydum şuan 7+0ım☺️
Gecemm1010 Zeyzey86 Zeyzey86 maşallah sizin baya yüksek. Doktor hesaplamasına göre pazartesi günü kese gözükür dedi o zaman çağırdı kontrole
Patito__ Gecemm1010 normal. Bu degerle zaten kese gorulmezdi o da normal. Saglikla kavusmaniz ve buyutmeniz duamla.