Kızlar şuan normal doğum gibi gidiyor öyle istiyorum zaten ama hastane için elbise alicam alttan muayne için istiyorlarmış ama onun yerine odaya geçtiğimde pijama altını çıkartıp iç çamaşırı yada bezle dursam olur mu sadece pijama takımını üstünü giyip elbise bulamadım güzel hoşuma gitmediler ve 1 gün için o kadar para vermek istemiyorum normal doğum yaptıysanız fikir alabilir miyim