Eğer çalışmayı düşünürsen tıbbi sekreterlik oku kesin öneririm arkadaşım okudu açıktan bitirdi 2 yıllık sonra sınavlara girdi ve inan çokta çalışmamıştı sınavlara kazandı şimdi devlete atandı hastaneye sekreterlik yapıyo danışmada kayıt alanlar varya 20 bine yakın maaş alıyor öneririm valla çalışmayı düşünsem ömür boyu kesin onu okurdum hafta sonları yok saatleri hafta içi sabah 8 akşam 4.30 ve evlilere gece vardiyası vermiyorlarmış 😂