Kızlaar ben delircem. Bu belirsizlik beni mahvediyo. Beta değerim 69ken ertesi gün 127 çıktı gayet güzel ama iki gün sonra 118 e düştü. Ben kabullendim düşcek dedim kimyasal dedim doktora gittim az önce. İlk artık çok güzel dedi niye düşmüş anlamadım kanamanda yoksa düşmeyebilir dedi sen iki gün sonra bida kan ver dedi yani bir umut var mı?