57-49 aklınızı karıştırmak istemem bizim bu süreçte ameliyat yüzde 50 şans dedikleri için hiç o topa girmedik benim eşimde sperm bazen çıkıyordu bazen hiç çıkmıyordu o yüzden aşılama olmaz dediler bize takviye ilaç 7 bin TL ye aldık 4 ay kullandık pek Bi ise yaramadı tabi 3 sene boyunca duyup denemediğim takviye ilaç yok pekmezmş oymş buymuş pek faydasını görmedik eğer yaşınız geçiyorsa tup bebek deneyin direk bizim en son doktor boşuna uğraşmayın demisti direk tup bebek demisti eşinizde sperm varsa ilaçlar ise de yarayabilir bilemiyorum