Merhaba,
Bende sizinle aynı durumdayım sayılır. Adetime 1 hafta kala test yaptım ve silik çizgi çıktı. Kan tahlili verdim HCG 92 çıktı 2 gün sonra 203 olmuştu. 1 yıl önce kimyasal gebelik yaşadım yine olacak diye korkuyorum. Farklı hastanelerde kan testini önermiyorlar sonuçlar farklı çıkıyor diye tek yerden takip etmek daha doğru olur .Ultrason için henüz çok erken olduğunu söylediler umarım iyi sonuçlar alırız 🙏