Yareniko26 bana da kistik fibrozis riski seçeneğini söyledi ama fetal Dna disinda elimizden baska bisi gelmiyor ,fibrozis testi doğumdan sonra bebeğin tükürüğü ile bakiliyor diye biliyorum. Ablamın ilk bebeğin de beyninde kist var dediler saglikli doğdu. 2. Bebeğine kalbinde parlaklık var dediler o da sağlıklı doğdu. Bağırsak en masumu takma diyor bana. Doğana kadar bu durumu ne oldu diye takip ettiricem ,eğer doğuma kadar parlaklık geçmezse kistik fibrozis testi o zaman bakarlar diye düşünüyorum.