Birbebekbiranneee Merhaba geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var sizde de oldu mu ? Neler kullanıyorsunuz ? Hem ilaç olarak hem doğal olarak
Hdemir1618 Birbebekbiranneee tek dozluk ilaç verdiler onun harici bol su toparladı suanlık . Doğuma yakın oluyormuş herkeste galiba
Beyzanrkrkmz Birbebekbiranneee benim var iki haftadır sürünüyorum öok ciddi seviyedeymiş çok ağrım sancım oluyor antibiyotik kullanıyorum ama geçmedi o kadar kötüyüm ki doktorum böbrek taşından bile şüphelendi😢😢
bdenerigokce Birbebekbiranneee benimde geçmişti yine biraz çıktı, sağlık ocağı doktorum önemsiz aslında dedi ama tek kullanımlık şase verdi acil doktoru onu kullanıcam bakalım
Minik-anne06 37 haftadayım bende benimde çıktı dr.monurol verdi gecmezse tekrar gel dedi bakalim insallah gecer ya hamile degilken de havuzdan kapmistim ya bunda nasil oldu anlamadım