Merhaba hanımlar 🌸 Tecrübeli annelerimin yardımına ihtiyacım var. Biraz uzun olabilir, şimdiden kusura bakmayın🙏🏻
Evimizde 2 tane fazladan oda var. Birini misafir odası birini de Doktora yaptığım için çalışma odası yapmıştık. Misafir odasını şu an için bozmak istemiyor eşim. Doğuma, anneler uzak şehirden geleceği için rahat etmelerini istiyoruz. Çalışma odasını da yoğun bir tempom olduğu için ben bozup bozmamakta çok kararsızım. Sabahladığım bir çok gecem oluyor. Şimdi ise bebek gelecek, ilk bebeğimiz, onunla süreç nasıl ilerleyecek yaşayıp göreceğiz ama orası ayrı bir konu. İlk bir yıl için sizce bebek odası çok gerekli mi? Ben en az 8-9 ay kadar yanımızda uyuyacak diye düşünüyorum belki daha fazla… bunun için anne yanı beşiği/ana kucağı alalım ilk etapta gerisini sonra tamamlarız diye düşünüyorum ama düşündükçe düşünüyorum sadece 😁. Bebek odası yapan ve yapmayan tecrübeli annemlerin deneyimlerini paylaşmalarını rica ediyorum. Bir de ne tür bir yatak/beşik vs aldınız? Tek emin olduğum nokta parke yatak istemiyorum, o kadar. 🤭