Tatar59 3 kiloyu geçmiş tamam işte. Artık kilosunun bı önemi yok çok çok fazla almadığı sürece. O da normal doğum için risk teşkil eder sadece 4 kiloyu bulursa.
Zumra_elif61 AleynaResul küvez falan gerekti mi nasıl old sonrası anlatır mısın benim de minik gibi o yüzden korkuyorum oğlum 3 kg idi ondan küçük bebek düşünemiyorum 😞
Zumra_elif61 +500gr -500 gr fark ediyor kızlar denenle doğan pek aynı olmuyor sağlıklı birsekilde kucaklarınımıza alırız inşallah 3,5 dendi 3 doğurdum ablama 4,5 dediler 3,6 doğurd takılmayın kg lara
AleynaResul Zumra_elif61 2500 altı küveze giriyormuş kendini toparlaması için sağlığında sorun yoksa almıyolarmış zaten kilosu doktora göre iyiydi zaten şimdi de tosun gibi çabuk kilo aldı 😊