Selam kızlar , Ekim ayında dondurulmuş transferim olacak. Yumurta toplamadan sonraki 2. Reglimi bekliyorum. Bugün kontrolüm vardı zoladex iğne oldum. Transfere hazırlık sürecine başladık . Reglimle birlikte ilaçlara başlıyıcaz , transfere kadar hazırlık olacak. Sizde nasıl oldu süreç ?