xelifgulxx Kızlar unutmuşum valla bebeğe ne koyacagimi hatirliyorum fakat kendime ne koyayım bilemedim sizler neler koydunuz
aminehumamoms xelifgulxx Gogus pedi Emzirme südyeni Ben pijama koyucam 2 takım(gecelik koymuycam) Yelek kışın doğumum benim Lohusa pedi Terlik 2tane Başörtü (kapalı oldugum için) 4 5 tane iç çamaşırı Atlet
happyhappy123 1 tane 3 lü pjama takımı koydum bir tane de önden düğmeli alıcam Terlik Göğüs ucu kremi Göğüs pedi Depend 2 çorap 1 emzirme sütyeni 2 kilot 2 atlet Kapalı oldugum için yazma Gümüş kapak almaktada hala çok kararsızım