Ogretmen_17 Bebeğimin gelişimi önde gidiyor ve biraz iri bir bebek. Kaöıncı haftada sezeryan oldunuz bebeğin kilosu çoksa erken mi alınır
Eymenikoo Ogretmen_17 Bugün 38+3 oluyorum bebeğim 4 kilo olmuş haftaya Pazartesi tam 39 haftalıkken sezaryen doğum yapıcam inş..
Ogretmen_17 ArzuGl yani kilosu çok deyip alamıyorlar mutlaka inmesi gerekiyor öyle mi teşekkürler canım
Esomami Ogretmen_17 mecburi sezeryanmi olcaksiniz ilk bebeginizmi yani normal dogum beklemiyosunuz 39 haftada aliyolar benim ikinci 39 dolunca alicam dedi
ArzuGl Ogretmen_17 şöyle 38. Haftada çatı muayenesi yaptı doktor, çatın müsait doğurabilirsin dedi. Ama günü dolunca ‘bak 4 kiloya yakın ve inmedi bir hafta dah beklersen 5 kg a yaklaşıcak ve hiç inemiycek dedi’ dolayısıyla sezeryan oldum
EsraDilbaz She günlerimiz aynı neden sezaryen dedi doktorunuz ? Bana dağ bişey söylenmedi merak içersindeyim
Mervealkan Benim miyomum var kanama rüskim fazla zaten bçbreğimde stent var o yüzden 38+1 de alcak doktorum mecbur 24 aralık inşallah daha önce gelmez şuan en büyük korkum bu 35+5olduk🤲🏻