RSRS57 şuan boş gebelik anlaşılmaz. Hormonlarla alakası olması için 1 ile 5 değeri arasında olması lazım. Kanda en son 163 görmüşsün. Beta attığının 2 günde en az %66dan fazla artmış olması gerek. Şuan artışın da çok güzel maşallah. 1000li değerde vajinal ultrason ile kese gözüküyor. 5000 li değerlerden sonra da bebek gözüküyor ☺️ şuan beklemen lazım biraz.
Benim kasık ağrım vardı. Erken gebelik testi yaptım. Hayalet çizgi çıkınca kan verdim 131 çıktı. Yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sonra falan kontrole gitmiştim.