Ozgeccc- valla genetik faktörü etkiliyormuş. Eşim 4500 falan doğmuş ben3900 😂😂 ama erkek kardeşim de küçük ve 2800 doğdu. Doktor yüksek ihtimal ona çekmiştir dedi. Doğunca boyu bir anda uzuyor emin ol ve küçük bebekler daha çabuk toparlıyor 😂10 gün sıkıntı değil emin ol. Ama işte gerilemeye başlayınca insan bir panikliyor 😂 sadece içini ferah tut🥰🧿🧿