Batbur Arkadaşlar Pendik Medipolde tesadüfen emine hanıma randevu almıştım kendisi ilgili geldi bana ama kendisine giden var mıdır varsa yorumlarınız neler sizlerden de öğrenmek isterim 🌹
Yaprakdokumuseverr Batbur neden vazgeçtiniz? Bende geçen acilde emine ateşliye denk geldim de bidaha görmem inşallah dedim 😅
Batbur Yaprakdokumuseverr aslında Emine hanıma acile gittiğim için denk gelmiştim özellikle onu seçmemiştim. Ama Emine hanımı da beğenmiştim fakat sanırım kendisi hep nöbetçi oluyor benim için sabah vaktinde doktorun hastanede olması daha önemli onun için doktor araştırmasına girdim ve aytakin hanımı sectim. Siz neden bi daha denk gelmek istemediniz ?
Yaprakdokumuseverr Batbur Konuşmaları ve mimikleri çok rahatsız ediciydi. Sürekli iğneledi gülünmiycek şeye dalga geçer gibi güldü falan.
Batbur Yaprakdokumuseverr aa o zaman kesinlikle başka doktor seçmeniz gerekli. Kadın doğum doktoru psikolojiden de iyi anlamalı bence
Batbur Batbur Yaprakdokumuseverr bir de birine iyi gelem doktor bir başkasına iyi gelmeyedebilir 🤷🏻♀️