Ez1mel yok medicalparkta olmuştum anesteziliyken sondayı taktılar 1 gece kaldı ertesi sabah cıkardılar gece kalmasını ben istedim kalkmak istemedim hiç korkulucak bişey degil anestezili takarlarken hissetmiyosunuz zaten cıkarmalarıda cok kolay hiç kanamam vs olmadı çünkü hep yattım inanılmaz dikkat ettim yemegi bile yatakta yan dönüp yedim inanılmaz zordu