Bugun detaylı ultrasona girdim doktor kasık bölgemde ağrı olup olmadığını sordu benimde bi kaç haftadır rahatsız edecek derecede oluyor suyun aşağıda rahmin içe dönük o yüzden fazla ağrı hissediyosn normal dedi bende doğum şeklini etkileyip etkilemiceni neden öyle olduğunu sordum vucutla ilgili olduğunu son haftalarda karar verileceğini söyledi durumu böyle olan var mı doktorumada sorucam kontrol muayenesinde ama aynı durumda olan açıklayabilecek olan var mı ben pek bişey anlamadım