kubraayman 32 haftalık gebeyim idrarda seker +2 cıktı kızlar böyle olan varmı deneyiminizz nedir yarın doktor açlık kan istedii
bdenerigokce kubraayman bende de şeker çıktı biraz, sonra tekrar verdim bi 2 hafta sonra geçmişti. Doktorum gebelikte olabilir dedi, şeker yüklemeyi de yeni yaptırmıştım zaten
bdenerigokce kubraayman doktorum normal dedi, aç verdiğin için belki çıkmıştır bide tok ver demişti zaten 🥰 endişelenme