Arkadaşlar selam bu konuda bilgili olan arkadaşlardan destek istiyorum. Biraz kilo fazlam var ama 2 ay sonra transfer olacak. Bir grup doktor ani kilo vermenin iyi olmayacağını kan değerlerindeki düşüşün tüp bebeğin tutunmasına engel olduğunu söylerken, bir grup da diyet yapmanın yararlı olduğunu söylüyor. Gittiğim diyetisyen sadece kendi tarifleriyle devam ediyor ve iki haftada 7 kilo verdiriyor daha önce de gitmiştim. Yaşayanlar ya da bilenler yazabilir mi